Vad ska vi göra nu, vad gör vi nu?

Jag och Julia hänger som två cola torskar! Vi lysnar på musik och Julia (mammas hjärta<3) dansar så klart som en galning, hon dansade så mycket att hon ramlade ner från soffan nyss så här går det hett för sig! Dock skratta hon bara eftersom att hon landade på sina filtar, tur är väll det!
Vi väntar på att Silje ska annlända fb för henne ska vi hänga med i dag, roligt roligt!

Men nu känner jag en smygande doft av bajs så jag anntar att Julia behöver en ren blöja efter soff fallet, hon blev väll rädd anntar jag även om hon tyckte att det var roligt! 

Jag minns en tid då bajset luktade som turkisk yogurth, det var en gång, det var en gång...

Kommentarer
Postat av: Jannika

Åh tack så mycket! ska försöka mig på att fixa det när jag har tid:) verkligen tack!

2010-09-14 @ 19:02:49
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Svar:

Fy fan vad irritrade att dom säger olika o.O

Nej det sant men i alla fall..man ska väl kunna lita på läkaren och sånt för det :)

2010-09-14 @ 20:51:04
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0