Lila, långhårig matta.

Jag vill värkligen ha en sånn långhårig matta som allt smuts sätter sig fast i, men jag vill ha lila eftersom att det passar inn så bra med mina möbler (det går i svart och lila) men den enda jag hittar är en på "europris" (Norges svar på Ö och B) men den är så dyr! Den kostar 999,- och eftersom att det är en billig affär så är det värkligen dyrt.
Å då känner jag, ska jag köpa en annan färg från IKEA bara för att den är mycket billigare där eller ska jag ta den lila som jag värkligen vill ha även om priset är helt sjukt?

Någon som vet om en långhårig lila matta i en affär?:) En som man kan ha under vardagrumsbordet alltså?

Kommentarer
Postat av: Nada

Jag tror att den har funnits att köpa på ÖB för 400 spänn. Jag har i alla fall ett minne av det!



Såg att du hade kommenterat min blogg, och visst är det frustrerande? alla ska alltid lägga sig i. Just muslimer har en tendens att se ned på alla andra och det är synd med tanke på att själva religionen är emot det. Jag tycker personligen att det är superbra metod att få er dotter att själv välja vilken väg hon känner är rätt för henne. Jag beundrar dig som vill visa henne båda världar!



MVH

2010-09-12 @ 10:01:34
URL: http://ohhhmy.blogg.se/
Postat av: mamma till 2 Pojkar♥

ja letar också efter lila långhårig matta =O vårat går också i svart o lila! =P enda ja hittat va på mio o den kosta 3000 kr ='(

2010-09-12 @ 10:35:30
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Emelie

Rusta har lila för 500 kr, jag tittade nämligen på en i torsdags :) Too bad att ni inte har rusta, du får nog helt enkelt flytta hit så du kan få din lila matta som du sååå gärna vill ha ;)

2010-09-12 @ 10:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0