Låtar som förtjänar uppmärksamhet.

Ni vet alla "gamla" låtar som vi(jag) lyssnade på i fjortistiden som man nästan har glömt bort nu? Sånna låtar förtjänar att synas tycker jag, värkligen! Här kommer några som jag lyssnade på i alla fall! (Det är så roligt hur man relaterar låtar till upplevelser:))


Black eyed peac - Where is the love?
(Minne; När jag var i Norge och pappa ringde farmor och sa att han hadde köpt cdn till mig och jag blev jätte glad när jag innsåg att han hadde tänkt på mig och till och med fått med sig att det var mina absoluta favoriter jusst då.)


Usher - let it burn
(Minne; När jag var på Ö-land(tror jag) med Elin, hennes mamma och storebror. Denna låten gick i ett på radion och vi kallade den för "Maher`s låt" eftersom att det var han som hadde skickat den till Elin på msn första gången vi hörde den!)



Sean Paul - Get busy
(Minne; När jag och Linn-Therese(min syster) shakade aset till denna låt i hennes rum!)


Eminem - Hailie's Song.
(Minne; Alexandra och jag lyssnade alltid på denna låt och "rappade" (och tyckte att vi var as bra!) efter Eminem som var min absoluta favorit under hela fjortistiden!)

Det finns massa mera låtar, men ingen som jag kommer på jusst nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0