Julias vinterkläder! :)

Jag ska köpa vinterkläder till Julia nu precis som alla andra föräldrar, men jag kan inte bestämma mig. Jag hadde hittat överall, flees tröja och flees byksor till 249,- på auropris och det har varit så länge och länge har jag tänkt att åka dit å när det har gått så lång tid så har alla redan varit där och den minsta storleken som dom hadde kvar var 92 (3 år) och det är så klart aldeles för stort så jag sket så klart i det.
Så jag åkte hem igjänn, rikare på pringles chips, 5 par strømpor till Julia, födelsesdagspresenter och annats småt toch gott, men inga vinterkläder.

Men det är jag glad för nu, för när jag kom hem började jag så klart leta efter vinterkläder till min absoluta favorit i hela värden och då kommer jag över detta från H&M;




Tjusigt va? Den kostar alltså 298 kr allt i allt, för jackan och byksorna. Kläderna finns också i rosa och blått tror jag att det var, men jag vill hälst ha lila. Nu ångrar jag dock lite att vi köpte en grön mössa för några dagar sedan, men det gör inget för det är en märkes mössa så den är vatten tät, vindtät pluss att den skyddar mot kylan! Å jag har hellre en grön mössa som inte matchar till allt annat som kommer vara lila änn att ha en dårlig mössa, ni vet sånna som blir fuktiga bara det snöar lite. Nej inte okei!

Det finns lila vantar också till men jag hittade dom efter att jag hadde klistrat ihopp denna bild så ni får inte se dom:) Men nu ska jag å Julia äta middag så tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0