JULIA GÅÅÅÅÅR!!!!!

Aww ni ska bara se henne, mammas lilla anka<3 Hon är värdens finaste bebis och gud va jag älskar henne och för att inte tala om hur stolt jag är! I dag, Onsdagen den 1 September tog Julia sina första steg som var hela 3 stycken att börja med! Här slår vi på stort när vi ändå håller på å 2 minuter efter det slog hon till med 5 till!
När jag skulle lägga henne så stälde jag mig upp och sa "Kom Julia, kom!" å hon stod och försökte ta mig och jag backade och hela 11 (MÄRK ELVAAAAAA) steg for i väg över golvet med dom små knubbiga fötterna i fulla sving!
Hon är den finaste, bästa och den mäst ultimata flicka min tjej! För inte kan man väll kalla henne bebis lägere, hon är ju mammas tjej nu, mammas flicka<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hon kommer alltid vara bebis! När hon är 15 och ska på fest kommer jag stå där framför hennes kompisar och säga "hejdå min bebis, sköt dig nu!"

2010-09-02 @ 09:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0