Julia å Talia mor!

I dag var en bra dag, inklusive hostan å hela packetet! Jajjemensan!
Först var vi på sjukhemmet med skolan för att vi ska lära oss att bedda sängar på rätt sätt å så. Jag tycker att det är jätte kul och inte minst interesant. Inte kanske jusst det med att bedda sängar, men gamla människor är läskiga men så himla söta! Hon vi skulle bedda för sa att vi inte fick komma inn för där var det minsann redan beddat för dagen! Men så fick vi komma inn efter ett tag ändå, efter lite om och men så klart. 

Efter det så gick vi tillbaka till skolan å hadde rast, då kommer det någon och skrämmer livet ur mig, nästan i alla fall! Å så var det Linda! Min underbara fantastiska Linda! Gud va jag har saknat henne kom jag på då! Det är så länge sedan vi har träffats (facktiskt inte sedan Julia blev född ungefär!!). Vi har pratat mycket om det, att träffas alltså. Men hon har barn och sjukskötare utbildningen å tänka på+++ å jag har Julia och skolan att tänka på+++ så det blir mycket snack och liten värkstad som vanligt.
Men i dag kom hon, underbart! Vad jag har saknat denna kvinna! Hon kommer i morgon också eftersom att hon tydligen var ledig i två dagar från skolan, varför vet jag inte.
Jag saknar henne redan! 

Å så efter det kom Julia och Hawkar och hämtade mig. Eller först gick jag och Malin och hämtade Talia på dagis. Hon är så underbar, Talia alltså, eller Malin med för den delen. Men Talia kommer i 120, springandes och kramar sin mamma och jag, blödig som man är börjar så klart typ böla. Malin; Fatta när du ska hämta Julia på dagis, haha! Ja förstå! Men men, nog om det.
Efteråt gick vi tillbaka upp till skolan och Talia å Julia träffades och kramades å pussades med varandra, båda lika snoriga, mysigt!<3
Livet har dom små pungterna som man nog alltid kommer att minnas, detta var nog en sådan dag! Så massa bra på en gång!<3

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Svar: Ja du, vem vet riktigt om han kommer stanna. Vi pratar inte så mycket om det. Det är jobbigt för oss båda. Han har sitt jobb i Italien kvar så. Men han vill inte riktigt tillbaks. Han saknar Italien och har det rätt trkigt på dagarna när jag är i skolan. Men han söker jobb och vill stanna. Så jag hoppas att han får jobb snart. Det är faktiskt ett jobb på G, så man får hålla tummarna. Usch.. vill inte ens tänka på ett liv utan honom. Jag är så van att ha han vid min sida nu. Och jag vill verkligen inte förlora honom. Men men.. jag återkommer med info!! Och det är bara att fråga på :P Fråga hur mycket du vill. Det är bara kul!! Mr P heter Mamadou Lamine Fall. Men han kallas typ aldrig för Mamadou. Och Mr P står för Pecos. :)



Hur är det med er annars? Funkar allt bra?

Kom just på att jag inte har skickat mitt konto nummer än. Jag är så trög! Men det är många bollar i luften just nu med allt. jag har sjukt mycket ogjort. blääää...!

2010-09-09 @ 12:47:37
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen gravid BF+9

när han sover hos pappa så sover jag där men han har sovit där själv en gång! men de var för han ville inte för att vi behövde barnvakt!

2010-09-10 @ 07:30:16
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0