Jag mår fortfarande illa...

I dag så hadde vi om svamp infektsjoner, virus, bakterier osv i skolan. Det var interesant men det enda som faktiskt var ricktigt vidrigt var när Malin och Mia(rätta mig om jag har fel, men jag tror att det är kvinnans navn:)) hadde et kort på en "hårig tunga". Det är en sjukdom man lätt får om man äter medesiner som gör att man får lite saliv i munnen å så uppe på det så borstar man inte tänderna ordäntlig, eller inte tar hand om sin munn helt enkelt. Det är alltså något äldre säkert får lättare änn unga, men jag kan lova att jag har borstat tänderna 4 gånger efter att jag kom hem bara och i morgon ska jag köpa en tungskrapa för jag mår facktiskt fortfarande RIKTIGT illa över bilden! Den är fruktansvärd och bara för att jag är så snäll (eller för att jag inte vill lida ensam) så tänker jag äckla/skrämma er också! Så varsegoda mina kära 5 läsare, välkommen till min värld!



Nu mår ni väll inte så bra längere va? Visst vill ni borsta tänderna nu? VISST!? Detta är min vardag i skolan, lider ni med mig?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0