Jag känner mig tråkig..

..som inte har några kort i min blogg, hur kul är det för er liksom och bara höra på mitt gnatande dag ut och dag inn! Men, det får man tåla änn så länge. Den 20 ska jag i alla fall haffa mig en ny kamera, eller det kanske blir det 21 eftersom att jag först och främst ska haffa vinterkläter åt mitt allt!

Jag är dock lite kluven när det kommer till skor. Jag vill inte ha "cherrox" som alla andra har eftersom att jag har ett svakt minne av att man alltid var torr i dom, men som straff för att man fick hålla sig torr så var man is kall... Inte okej! Så jag får köpa ett par som man kan inpregnera så att hon slipper bli kall och slipper vara blöt! :)

Det som är bra med cherrox är dock att dom finns i alla färger man vill ha! Så det är mycket lättare att hitta skor som matchar till hennes kläder om man tar dom skona... Men hellre varm änn flashig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0