Jag glömde^^

Jag glömmer helt att filma Julia när hon går eftersom att jag är så inne på att kolla och räkna steg! Dock har jag gett upp nu, att räkna alltså. Hon traskar runt hela tiden och att sitta å räkna stegen känns onödigt när hon ändå går dit hon vill och tillbaka utan problem.

Men jag lovar att jag ska filma för jag har redan lovat gudmor Emelie som är lite plutt för att hon inte får vara med på en sånn stor sak i Julias liv... Men jag kom på en sak pullan! Det är inte bara detta vi ska lära henne, tänk på alla verdier, tänk på att vi ska lära henne hur man ser om en kille är nåogt att ha eller inte, att vi ska lära henne att inte ta någon skit, att lära henne matte (där kommer du inn), lära henne att stava (där kommer du värkligen inn om det är Svenska stavning vi pratar om), hjälpa henne med läxorna, visa henne värden osv osv! Du kommer hinna lära henne så mycket att hon knappt har plats kvar att lära efter att du är klar med henne!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska lära henne allt jag kan! <3

2010-09-16 @ 12:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0