21 långa år.

Förstå att jag har left i 21 år, fatta om jag var vin, vad dyr jag hadde varit nu! Eller tänk om jag var en banan, va rutten jag hadde varit nu! Jag hadde gått førbi å vara rutten till och med, jag hadde varit jord som en mask hadde ätit å så bajsat ut å så ätit å så bajsat ut å så ätit å så bajsat ut... Aaa ni fattar vinkeln! Jag hadde inte varit något helt änkelt! Men som tur är så är jag varken vin eller en banan! Jag är en Hege, å tur är väll det!

Jag har funderat på att kjöpa en vinflaska från 2009 som blir godare med åren, så ska Julia få den när hon är 18 eller 20! Fatta vad god den vinen kommer vara! Kanske så god att till och med jag skulle kunna dricka den!

Eller nej förästen, jag tar nog en flaska blåbärs saft i stället å hoppats på att den också blir godare med åren!

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

fan vad söt du är! :D



GRATTIS igen! :D <3

2010-09-04 @ 22:09:49
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

Hahah! Du är rolig du! Grattis vännen förresten! Kram

2010-09-08 @ 09:55:16
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0