10 saker du inte visste om mig.

Jag tycker att jag gör sånna listor hela tiden och varje gång så undrar jag vad jag ska skriva. Jag anntar att jag är så tråkig att jag själv till och med inte kommer på något att berätta om mig, men nu kör vi!

1. Man kan berätta vad man vill för mig! Sina djupaste hemligheter alltså. Intreserar det mig inte så har jag ändå glömt det dagen efter, å intreserar det mig eller om jag känner medkänsla så glömmer jag det inte men jag berättar det inte för någon.

2. Ibland (eller hela tiden nästan) iriterar jag mig så mycket på Hawkars kompisar att jag önskar att han inte hadde vänner.

3. Jag har en hormon i obalans i min kropp som gör att jag troligen alltid kommer vara knubbig, rästen av mitt liv.

4. Jag heter Marita i mellan navn. När jag började på skolan i Sverige och pappa sa till alla att jag hette Hege så skämdes jag, det var så ovanligt och jag visste att det fanns Svenskar som hette Marita så ja ville hällre att folk skulle använda mitt mellan navn. Nu är jag dock glad för att jag blir kallad för Hege, ovanligt, kort och fint.

5. När jag var yngere föll jag jätte lätt för grypptryck. Det vill säga att om någon sa något så gjorde jag som dom sa. Jag var väldigt upptagen om att alla skulle gilla mig. Nu när jag skiter i vad alla andra säger och tycker och går min egen väg så värkar det som att jag faktiskt har flera vänner.

6. Jag har en helt totalt privat blogg som inte ens har haft en läsare. Där skriver jag allt som jag tänker på å inte ens Emelie har det lösenordet, hon får det heller inte. Det är som min dagbok.

7. Jag har länge velat bli blodgivare, men jag har aldrig tagit mig i kragen och kastat mig runt och skrivit under på papprena för att bli det. När jag väl blir det ska jag även bli ryggmärgs donator. Jag har dock redan en lapp i min plombok som säger att dom får ta det dom vill ha den dagen jag dör.

8. Jag var rädd för att inte få några klasskamrater när jag började skolan, varför? För att jag går med 16-17 åringar. Men när jag började skolan var det en tjej i min klass som var lika gammal som mig, sen började Malin som jag redan kände pluss att det är en tjej i klassen som är 18 som inte kännde någon sedan innan så nu har jag flera vänner i klassen änn vad jag hadde vågat att hoppats på. Dock är jag så bublig av mig att dom flästa pratar med mig ändå.

9. När jag inte berättar allt för Emelie så känns det som att jag ljuger för henne. Därför berättar jag bara allt för henne i stället för att gå med en klump i magen.

10. När jag var yngere skulle man nog aldrig kunna tro att jag skulle bli tillsammans med en invandrare från Irak.

 

Det var det! :)


Kommentarer
Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

10. När jag var yngere skulle man nog aldrig kunna tro att jag skulle bli tillsammans med en invandrare från Irak.

Varför trodde du inte det ? :) 'nyfiken bara'

2010-09-12 @ 08:40:47
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0