17 maj!

Nu har det varit 17 maj, Norges natsjonaldag som alltid firas med dunder och brak! Julia hadde Norsk folkdräkt så klart som alla andra barn i stan och en hel del vuksna. Hon tyckte väll inte så mycket om dagen, hon är så liten så det ända hon fattade som det var nu är att man ska vara glad och ha tummen upp. Hon sovnade vid 15 tiden och sov tills 19, genom all musik, visselpipor och annat dunder och brak så slaggade hon som om hon aldrig gjort annat.

Vi har tagit massa kort på Julia nu när Emelie har varit här, vi har liksom passat på lite även fast jag har en egen kamera. Men som sagt vi har tagit massa kort och eftersom att det tar en halv evighet att ladda upp så får jag väll börja nu, för staks börjar paradise hotel! :)


Julia har fått choklad av Emelie så klart!


Å så ska vi hem, men choklad på tröjjan och allt! :)


Julia har badar! :)


<3


Vi ska till badhuset! :)


Det var massa nakenfisar i duchen!


Baaaadaaa! Värdens finaste tjej!<3


Man kan undra vem som tyckte att det var roligast, EMELIE eller Julia?


Julia å Emelie käkar glass tillsammans, Julia älskade glass!


Mariann 20 år!:)


Julia i Norskt folkdräkt! Hon var så FIN! Min lilla tjej!
Jag älskar henne så mycket, världens finaste tjej!
Gud vad jag älskar henne!


Julia med sin baloon!:D

Det var det! Nu dräglar Hawkar snart på mig för att han vill kolla runt lite så han får väll göra det då! :) Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Visst var den? :D Liiite stor men hon kan ha den lite som en tröja i solen. :)



Gud vad stor hon har blivit. Så sjukt söt! :D

Tiden går så fort nu asså.

2010-05-20 @ 20:09:25
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Linn

Gud så söt! Hon börjar bli stor nu! :)

2010-05-26 @ 16:19:33
URL: http://americaandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0