2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Fick barn!
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hadde inga, då kan man heller inte hålla några!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jag blev det sjælv, sen fick jag många vänner när jag var gravid som skulle få ungefär samtidigt som mig. Så ja ett par stycken. Å så blev jag moster så klart, får man inte glömma!
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min faster.
5. Vilka länder besökte du? Sverige!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Skola!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5 Augusti så klart!
8. Vad var din största framgång 2009? Framgång? Hmm... Måste väll vara steget till att bli en mamma!
9. Största misstaget? 2009 året utan misstag! Haha!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, jag fick otroligt ont i magen efter att jag hadde födit barn, det kommer fortfarande med jävna mellanrum och läkarna vet inte vad det är.
11. Bästa köpet? Sverige resan!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, barnsaker!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att se hur lycklig Emelie blev när vi kom och hälsade på!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ne, det tror jag inte.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Definitift gladare! Även om man är ganska olycklig (i alla fall jag) när man är gravid, pga hormoner osv så är det i alla fall gladare! Att få Julia är det bästa och lyckligaste som har hänt mig!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sovit.
18. Hur tillbringar du julen? Hos Carina i Sverige.
19. Blev du kär i år? Nej, det var jag redan!
20. Favoritprogram på TV? Ingen aning, 2009 var värkligen inte tvets år för mig!
21. Bästa boken du läste i år? Läste bara enn så det måste bli den "Mamma för första gång"
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen aning!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig inget, å fick ungefär lika mycket! Så är det att vara vuxen;)
25. Något du önskade dig men inte fick? Som sagt!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Satt hemma och ammade, ska jag vara ärlig så grät jag också... Kändes som att alla hadde glömt mig, nästan ingen ringde/skrev sms!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej=P
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mamma kläder!
29. Vad fick dig att må bra? Julia, Hawkar å Emelie!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen?
31. Vem saknade du? Emelie, alltid Emelie!
32. De bästa nya människorna du träffade? Julia, Racel, Malin & Talia!


Kommentarer
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Okej..jo jag märkte det idag.

Funkar inte såna där lösa krämer på Julia heller?

2010-01-14 @ 00:46:42
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Okej.samma här fast med Kevin då.

Hur mkt kostar den krämen hos er då? o.O Låter skit dyr.

2010-01-14 @ 13:33:47
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: hallonmamma

När skall ni åka till Grekland?

2010-01-15 @ 08:12:50
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

OMG! 249 kr ?! OMG! Fy fan vad saker och ting kan kosta skit mkt o.O omg..min salva kostade bara 54 kr.

2010-01-15 @ 13:31:22
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Vi hade planer på att göra abort men det var inte så = vi ska behålla det.

Haha..nej jag bryr mig inte vad folk tycker och tänker för negativa saker, har inte tid att bry mig heller.

2010-01-17 @ 09:15:53
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Sanna

Mjo, men ja förlorade inte honom, han förlorade mig för han slog mig. Både han och jag tror att vi en vacker dag kommer hitta tillbaka till varann, när tiden e rätt.

2010-01-17 @ 16:26:35
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0