Vardagen.

Varje dag händer det något, det behöver inte vara så mycket men varje dag händer det små saker. Undrar om man fokuserar för mycket på dom stora sakerna så att det är enbart dom man kommer minnas, eller kommer jag minnas alla små saker med Julia också? Som det lysande ansiktet när hon såg sin första fisk på kroken här om dagen, eller när hon är bongstyrig och absolut inte vill höra på mamma, eller som första gången hon riktigt log på riktigt. Kommer jag minnas allt det när hon är 14 och "hatar" mig och tycker att jag är sämst i hela värden?

I dag var det första gången vi plockade hallon, jag, Julia, Hawkar och Julias "farbror" som också heter Hawkar. Hon älskar värkligen bär, frukt och grönsaker min piluppa! Blåbär, hallon, jordgubbar, nektariner, appelsiner, druvor, bananer, plommon, äpplen, annanas, tomarer, gurka, sallad ja till och med morötter och brokoli! Så jag passar på att proppa ungen full nu medans hon fortfarande tycker att det är mums! Vem vet, om en månad kanske hon inte vill ha något grönt allts!



Kommentarer
Postat av: madde - charlies mamma

Jättesöta ni båda två är på bilden! :D



Kram Madde

2010-08-25 @ 12:37:11
URL: http://heartshapedbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0