Julia har fått en till tand!

Julia har fått 5 tänder! Alltså en till! Grattis till henne! Den är inte stor ännu, men den existerar och det är det som är det viktiga!

Jag tänkte bara säga att jag väljer nog att ta av lite mera nu om Julia. Även om detta mästa dels är en blogg som faktiskt handlar om hennes liv och inte mitt längere så är det så att jag känner att jag vill respektera henne. Hon har blivit ett år och har skapat en egen personlighet under det året och jag vill inte dela med mig av henne till hela värden längere. Självklart kommer jag skriva om henne och så men inte så mycket bara! Det viktiga som när hon går osv, det ska ni så klart få med er! Men jag vill respektera henne, hon vill nog inte finnas på nätet innan hon ens vet att man kan göra annat änn att kolla på gummibjörn sången och "drömmehagen" på datan.

Jag älskar henne, och därför gör jag så:)

Kommentarer
Postat av: mamma till Adam och bäbisen i magen gravid v 40+2

okej ;) ananas är inte riktigt min grej har inte provat något enu! promenader fungerar om man börjat öppna sig och ska skynda på det lite! men inte annars! jag kör metoden ligga på soffan o vänta!! =)

2010-09-01 @ 00:25:11
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0