Julia har åkt karusell!

Jag minns inte om jag har beträttat det eller inte, men Julia har i alla fall åkt sin första karusell, ett litet parisehjul med sin "farbror" som också heter Hawkar (det är alltså inte Hawkars bror:P). Hon tyckte väll att det var kul men hon fattade inte helt vad det hela hanlade om tror jag. För den delen så är inte parisehjulet precis det roligaste dom brukar ha på ett tivoli heller. Hawkar tyckte dock att det var kul så det var väll tur att någon gillade det.
Jag både filmade och tog kort, riktigt på hugget med andra ord! Men det är bara filmen jag har laddat inn i datorn men det ser inte ut att vara så bra bild pluss att ljudet funkar tydligen inte så jag känner att det inte är någon nytta i att ladda upp det på youtube, jag kommer mäst sansynligen att ångra mig och ladda upp den ändå och plåga er med den senare, men jusst nu orkar jag faktiskt inte!

Puss!

Kommentarer
Postat av: MAMMA TILL ADAM OCH BÄBISEN I MAGEN

haha de är bra att du vet vem du är mamma till =P

2010-08-11 @ 12:04:37
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0