Julia fyller 1 år i dag!

Gud vad tiden går fort när man har roligt, i dag är du ett helt år! För precis ett år i dag kl 14.12 tittade du ut, grät en skvätt innan du ville till mig, till mamma. Jag älskar dig och tänk bara hur mycket vi har hunnit med på ett år! Allt från att lära dig säga tack tack till att lära mamma om hur rädd man blir när bebis är sjuk. Du är så himla underbar och för ett år sedan hadde du inte någon form av bus i blicken, men nu.... Nu lyser det bus unge om hela dig och det lyser med all rättighet dig busiga fjärt!

Jag älskar dig så himla mycket å i dag ska vi fira dig med tårta och saft, i dag blir du ett år å i dag är din dag, bara din dag! Jag älskar dig<3

Kommentarer
Postat av: alexandra '

GRATTIS TILL SÖTASTE JULIA PÅ ETTÅRSDAGEN! <3 Hoppas ni båda får en underbar dag Hege! :) Puss!

2010-08-05 @ 10:22:28
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

angående din vinst:



företaget kommer att skicka ut detta i slutet av augusti tyvärr en del förseningar då lagret har tagit slut ( fabriken har haft semesterstängt) dom producerar för fullt och ber om ursäkt för detta.

2010-08-05 @ 12:04:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0