Våran tur!!!

JA! Nu är det äntligen våran tur att ha Emelie! Jag, Julia och Hawkar, nu är det våran tur! Emelie har redan varit med om något "första" hoss Julia. Julia halv låg ner, eller ja hallv satt kanske det heter eftersom att hon satt mera änn vad hon låg ner. Och sen tar Julia i och sätter sig rakt upp i ryggen och till slut tippar hon fram och Emelies reaksjon var så kart att Julia hadde tippat fram för att hon hadde satt henne så att hon kunde göra det, så hon lutade henne mera bak, men efter en liten stund lutade hon sig fram en gång till och Emelie roppar ut "Men Jula, vad håller du på med?!" och låter sur, reagerar inte till att Julia facktiskt har satt sig upp, sen gjorde hon det en gång till å då roppar Emelie ut "Julia "sätter" sig upp!"
Tok mys och nu är det de enda som Emelie pratar om, förutom när hon säger att Julia säger Emelie så klart... Sen om hon säger det eller inte, det är en smaksak!

Annars så är jag så klart jordens lyckligaste flicka nu, eller ja jag och Julia delar eftersom att Emelie är ju här med oss nu! Gud va jag har längtat efter henne! Det är helt sjukt, och nu tycker jag värkligen att det är min eller våran tur att ha Emelie. Det är nog tråkigt för dom som bor i Sverige att inte få ha Emelie så klart men jag tycker facktiskt att man kan vara glad för Emelies skulld nu, och inte enbart tänka på sig själv! Precis som när jag inte har Emelie med mig och hon hittar på saker hemma i Sverige så är jag glad för hennes skuld!

Emelie ska vara Julias Gudmor och vi håller på för fult att planera Julias dop, ska kanske skissa på några innbjudnings kort i dag, men jag kan inte bestämma mig för villket kort jag ska ta! Så himla svårt!

Förästen så kanske Emelie har fått jobb här i ett ÅR=D Jag är så himla glad! Eller ja, hon har redan fått jobb i ett år, men nu står hon innanför valet om hon ska stanna här eller om hon ska åka hem! Men det lutar ganska mycket att hon ska stanna här, villket så klart gör mig, Hawkar å Julia överlyckliga! ÄNTLIGEN PULLAN kan vi vara som vi var förut! Jag, du å lillpullan! Vi älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Gud så underbart! :D Bor Emelie i sverige eller?

2009-09-20 @ 14:44:01
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0