Tänder?

Jag och Emelie undrar vad det kan vara med Julia, i två dagar nu har hon varit lite upp och ner i humöret och speciellt på kvällarna har det varit värst. Hon har varit gnällig och hängig och i går hadde hon facktiskt feber så hon fick alvedon som för övrigt inte hjälpte ett dugg!
Första gången jag kollade så hadde hon 37.5 (villket är feber för att vara Julia) och jag ger henne en alvedon, nästa gong jag kollar så har hon 38. Så hon var ganska vaken i natt och i dag natt så ska vi se, vi är fortfarande vaken som ni ser men inte så länge till för nu skal vi gå och sova.

Pusseli puss puss!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Det låter som tänder är på G! Men dreglar hon mycket och så?

2009-09-28 @ 06:37:10
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: shirin

det skulle vara jättekul med en frågestund! :D

2009-09-28 @ 16:58:34
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Tack för hjälpen ^^



Kraam

H

2009-09-28 @ 20:13:43
URL: http://hanneler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0