Japp!

Jag svarar lika gärna här på hallonmannas kommentar! Japp, Emelie bor i Sverige och är en ricktig svensson (utan att ha det som efternavn dock!). Hon är en smak av det som man kanske skulle kalla "det normala livet" och har varit min klippa genom allt! Å det är hon fortfarande! Vi har varit bästa kompisar vääääldigt länge nu! När jag var 9 flyttade jag till Sverige och då lärde jag att känna Emelie, vi var lite smått vänner men det var inte förens i 7 klass våran vänskap tok ricktigt fart! Efter det så har vi hållt i hopp ricktigt hårt, och det är henne jag ringer när jag är ledsen, glad, förbannad och precis det samma gör hon med mig!
Många långa telefon samtal med andra ord! Hon är också den som kommer bli Julias gudmor, villket hon är sjukt stolt över och jag är sjukt glad för att hon vill vara, kunde inte ha valt en bättre!

Å så kan jag svara på Shirins fråga också! Julias ögon är bruna som choklad! Fast ljus choklad dock! Dom är också lite gröna ibland fortfarande, men när man tar kort å ljuset står på så ser man att hennes ögon är bruna. Har en jätte bra bild på det, men jag vet inte om jag har lagt inn den i datan, hoho ska kolla!=P

Jora jag hadde lagt inn den och nu har jag "märkt" den också så nu kommer den upp!



Värdens finaste Julia!


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Underbart med en så fin vän! Det är guld värt att ha en sådan vän!



Älskar bruna ögon. Kayleen har också! Sådär jätte bruna som man drunknar i " <3

2009-09-21 @ 14:43:21
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0