Fasiken också!

Blir inte ni med arga när saker inte blir som man har planerat? Det är det värsta jag vet! Först flyttade vi ju hit, ut i skogen nästan och jag planerade värsta familje idyllen och allt skulle bli helt fantastiskt, jag ljuger inte om jag säger att jag har aldrig blivit så besviken i hela mitt liv!
Vi tjafsar och bråkar, å pratar aldrig om det efteråt! Alla säger att det tar på att få barn och att det går ut över förhållandet, men detta är ABSOLUT INTE Julias fel på något sätt! Hon är så snäll! Hon bara äter, bajsar och sover, det hära är vårat fel för att vi inte kan ta tag i problemerna när dom kommer så ligger dom å bublar å blir något jätte stort till slut... Varför lär vi oss aldrig? Varför lär han sig aldrig?

Det ända som jag kunde se fram emot å det som fick mig att se allt possetift var att Emelie å Linda skulle komma den 14 September, men saker blir som sagt aldrig som man har planerat å allt blev strul som leder till att Linda inte kan komma (hoppats att det ordnar sig gumms!=)) å att Emelie mäst sansynligen inte stannar så länge som vi hadde hoppats på!

Jag vill ha tillbaka mitt gamla liv med Julia i det! Jag vill också bo inne i stan, jag vill också kunna köpa saker som jag vill ha, jag vill kunna vara den mamman som jag vill vara, men jusst nu känner jag att jag är inte det som Julia behöver allts! Jag känner mig så himla dårlig! Å alla runt sutrar å grinar över små saker å ingen frågar "Hege hur är det med dig?" eller ja, alla frågar men dom har redan förväntat sig ett svar å jag svarar det alla vill höra, "Jora, själv då?"

Jag har värkligen aldrig öppnatt mig såhära i bloggen förut, men när jag "inte kan prata med någon" så måste jag skriva av mig! Jag vet att jag kan prata med dig Emelie, så du behöver inte skriva det som en kommentar=P Men det är liksom inte samma sak på msn som på ricktigt! Shit va jag saknar dig! Jag skulle önska att vi kunde vara som förut så att du kunde vara med om allt! Julia log feta smailet i går, å jag var helt ensam! Första gången Julia log å jag hadde ingen å dela det med... Orättvist...

Kommentarer
Postat av: jenny, -18 år och gravid ♥

min bm sa också att jag kommer få spruta, iaf om min son är positiv.

va glad över att du inte gjorde glukosbehandligen för den var jävligt vidrig. åh fyfan, jag kommer aldrig göra om det haha ;D

2009-09-07 @ 20:34:23
URL: http://ayotechnology.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Ibland känns det bra att vara ensamstående så slipper man eventuella bråk. Heh.nej skämt och sido.

Alla par bråkar ju mer eller mindre. Jag hade ett förhållande utan bråk och vart ledde det? Usch.. nej fy. Bråk behövs. I små doser. Det bästa med bråk är ju när att man reder upp saker och ting. Vad är det ni bråkar om? Är Hawkar mycket borta och så?

2009-09-07 @ 21:27:19
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snart kommer jag älskling och jag stannar så länge du vill och då kan vi prata om allt mellan himmel och jord precis som förut.. Det finns positiva saker med att vi bor som vi bor nu också för gud vad vi uppskattar varandra mer nu och när vi väl träffas så umgås vi 24 timmar om dygnet.. Jag älskar dig gumman! <3

2009-09-08 @ 12:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0