Annonym, eller?

Ni vet den tjejen som bloggar om sin graviditet med tvillingar och nu om barnen och livet med dom, hon som bara är 15 år? Villket fall som hälst så vill hon vara annonym för att hon inte vill få hot å sånnt (jag tror att hon hadde fått ett hot också) men hon tycker att det är ok att skirva Hampus(hennes pojkvänns navn) och barnens navn! Jag fattar inte helt varför hon gör så? Jag menar om jag vill vara annonym för att skydda mig, så vill jag väll häller inte berätta mina barns navn och min pojkvänns, eller?
Vad tycker ni om det? Jag menar i alla fall att om hon ändå tänker berätta vad hennes pojkvänn heter, hur gammal han är å sånnt så kan hon lika gärna säga sitt för navn eftersom att om man vet om en kille som heter Hampus, han har två barn som heter Joel och Adele och är tillsammans med en 15 åring, sånna saker sticker ut så jag menar att om det är någon som vill få tag i denna "ellamarie" så kan dom lika gärna hitta Hampus å genom honnom hitta både henne, och barnen! Lite dumt att berätta barnens navn men inte sitt eget, hadde jag varit hon så hadde jag inte berättat något navn allts i sånna fall, det hadde varit det bästa om man är redd för hot!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Jag tror ändå att de är skyddade. Det är ju rätt svårt att spåra ett vanligt förnamn. Plus att hon kanske har skaffat barnen skyddad identitet?

2009-09-26 @ 15:56:21
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0