Tjenare!

Jaha! Kan ju börja med att säga grattis till Adam som fylde 3 å går (Lördag), grattis! Hoppats att du hadde en fin dag och för all del, tack till Elin som har födit detta underbara liv inn till våran värld, tack!

Annars så har dagen bjudit på en del utfordringar, jag och Hawkar har bråkat, å blivit sams å bråkat lite till å blivit sams ännu en gång! Så jusst nu är vi i alla fall sams.
Annars så har jag kollat runt på finn.no (blocket fast på norska) efter en gungstol! Man vill ju inte ha IKEA`s plast skit. Men det som är saken är att i Trondheim (och i området runt om) så är allt så himla dyrt! Om jag text hadde bott i Oslo så hadde jag fått en jätte fin gung stol, sånn gammalmodig med hög rygg och liknande för 200,-, men bara för att jag bor i Trondheim så kostar samma gungstol 2.000,- i stället för.
Men jag har kommit på att en gungstol är en sak som jag värkligen vill ha! Det är så himla mysigt och sitta i en gungstol, med en kopp farm choklad och en mysig film, eller när man ska amma eller gunga Julia till sövns! Jag bara måste ha en!

Jag ska köpa en, någon gång i alla fall, om jag så skal åka till Oslo (ca 8 timmar här i från) för att hämta den! Jag älskar gungstolar och det har jag alltid gjort! Precis som jag älskar kossor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0