Satan, min rygg!

Aj, aj, aj! Nu i dag har jag värkligen kännt på det med att vara en mamma! Jag är ju "ensam" med Julia jusst nu eftersom att vi är hoss min sysste och Hawkar är hemma så jag kan inte säga att han skal ta henne häller å inte kan jag förvänta mig att någon annan ska göra det, men jag har så int i ryggen jusst nu så jag vet inte vart jag skal ta vägen! Om du har barn så vet du hur det känns att ha värkar, när hela ryggen låser sig och det känns som att magen är vänt ut och inn pluss att man mår illa eftersom att man har så ont! Så känner jag jusst nu!
Men när man ska föda barn så slutar det i mellanåt i alla fall, men detta är hela tiden! Ok inte som dom värsta men det känns som att jag ska föda barn, så illa är det i alla fall. Jag har så ont att jag faktiskt vill lägga mig ner och bara gråta! Men jag kan inte tänka på mig för Julia har magknip och har varit plutt i dag. Men detta har kommit nu på kvällen, det har inte varit så hela dagen med andra ord. Men det gör så himla ont! Någon som vet om man kan få efterrior så sent som 2 månader efter?
Det har nog delvis att göra med att jag har sovit på soffan dom 2 sissta dagarna eftersom att Øyvinds pappa är här och han är kanske 70 år och har dårlig rygg så jag sa att jag kan ligga på soffan, dum som jag är! Måste lägga mig ner nu för jag sitter facktiskt å vrir mig! AJ!='(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0