Reklam för barn...

Jag och Michelle sitter och kollar på "Disney XD" (disney channel, men bara teknat) å så blir det reklam innan næsta barnprogram ska børja. Förut har det alltid bara varit reklam för andra program, men i dag gjorde dom reklam för lego! Det var facktiskt första gången jag såg det å Michelle på en gång "Sånn vil jag ha!".
Jag tycker att det är så himla fult att dom gör sånn reklam som riktas mot barnen och på barnkanalerna. Samma som på lördags morgonar så gör dom reklam för barbie å sånnt på 3an, mitt i feta barnprograms sändningen! Vad är det för strunt liksom? Jag tycker inte att man borde få göra reklam till barn som är riktat för att dom skal se den, vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0