Nu fattar jag.

Julia å jag har umgåts med min PAPPA i dag, den ni! Ni som känner mig/har kollat inn min blogg över en längere tid har nog fattat att jag och pappa inte har någon kontakt, men han ville så jag tänke "Jaha, varför inte? Det är ju Julias morfar!" å jag kan inte säga något annat änn att hon älskar honnom, å han henne! Det första hon gjorde när hon såg pappa var att le, stoooort leende kom fram å pappa var så stolt så! Jag var så klart tvungen att jävlas och säga att det nog är för att hon tycker att han ser konstig ut. Men hon log på och dom har vilat i ca 30 minuter på soffan tillsammans. Tills slut vakna hon och kollade runt sig men såg mig inte å hon kollar runt som en galning, vrider och vänder på sig innan undeläppen börjar darra och hon gallskriker. Så såg hon mig och kollade på mig med sina stora grön-bruna ögon med enn underläpp som vänder neråt och ville att jag skulle ta upp henne villket jag gjorde och hon börjar prata som alltid, gud va livet är underbart ibland!
Såhära lät våran komunikasjon,

(Jag) - Har du drömt något roligt? Ska du berätta för mamma vad du drömde?
(Julia) - Gugg blugg gaaaah!
(Jag) - Jahaa, sa han så? Var hästarna också där?
(Julia) - Neej guggaa baaahg!
(Jag) - Nehe, vart var hästarna då?
(Julia) - baaaaag gagga!
(Jag) - Jaha ja, ja dom kommer väll hem fram mot kvällen kan jag tro.

Jag och Julia sover hemma hos morfar i natt, myspys! Julia sover nu och det har hon gjort sedan kl 22 ca, hon har badat i kväll också. Jag älskar henne så himla mycket å allt som händer nu, det är för henne! Julia kommer först för alltid, även om det gör ont i mitt hjärta. Jula är nr 1! Alltid! Hon kan inte rå för att det är så, hon är alldeles oskyldig i detta och hon förtjänar det allra bästa, alltid!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad roligt för dig gumman :)

2009-10-11 @ 14:48:30
URL: http://dagenmedemelie.blogg.se/
Postat av: Takai

svar;

haha, precis.

2009-10-12 @ 01:02:00
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0