När jag ser dig.

Kärlek, kärlek, kärlek!
När jag ser dig, mitt vackra barn! Tänka sig att jag å Hawkar skulle bli en sånn perfeckt match å skapa ett sånnt vackert litet barn. Ibland när jag ser på Julia så kan jag fortfarande inte, inte ens i dag förstå att hon är vårat barn, vårat lilla mirakel. Du är alldeles underbar, min lilla tjej. När jag ser dig så fylls mitt hjärta med den renaste kärlek, jag kan inte fatta att det är sannt! Jag har fått den fantastiska ära att vara din mamma, är inte livet underbart?
Ibland stöter man på motgångar, men när man ser sitt lilla barn, då förtår man att man måste rycka sig upp, ta sig i kragen och fiksa det hela. Allt för dig Julia, eld vatten å tornadon, allt för dig! Det spelar ingen roll vad som änn händer, du skal aldrig behöva känna "stöttar mamma mig?" för det kommer jag alltid göra! Jag kanske inte alltid tycker om dina val, men jag kommer alltid stötta dig! Mammas tjej! Jag älskar dig!<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Emelies älskade lilla flicka! <3

och Emelies älskade lilla Mamma! <3

2009-10-29 @ 11:27:16
URL: http://dagenmedemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0