Julia tycker att sövn är överskattat!

I dag (jag överdriver inte) har Julia sovit i 2 timmar, å nu har hon fortfarande inte sovnat å kl är över 1! Å inte är hon grinig för det inte. Men det är så klart att jag vill att hon ska sova, det är ju natten för länge sedan för hennes del och hon borde värkligen sova.
Jag känner att jag blir strässad när hon håller på såhära, varför vill hon inte sova liksom? Jusst nu ligger hon i vaggan och jag vaggar henne med foten men hon ligger där och kollar på kossan, fåret å grisen som hänger i trådar å pratar med dom. Så kul har hon! Jag har också försökt ta ner leksaken, utan häll... Jag håller på att bli lite galen nu känner jag för jag är värkligen jätte hungrig, men jag kan inte sluta vagga henne i hopp om att hon ska sovna så hungrig får man vara! Take one for the teem liksom!

Annars så ska jag träffa Beathe å lilla Rikke i morgon inne i stan, pluss att jag har några kontor som jag ska inn på så det blir mycket att göra. Jag skal också ta reda på Julias person nr, eftersom det fortfarande inte har kommit! Pluss att jusst nu har hon inget navn registrerat eftersom att vi inte har fått papper på det häller! Inte har vi fått papprena från sjukhuset häller! Är vi värkligen dom ända som flyttar ett par väckor innan vi får barn, eller är det bara det att våra papper har krånglat? För vi har inte fått parabol räkningen häller så den har dom slagit av men jag har skickat mail till dom om det å dom har fortfarande inte svarat, repektlöst... Å ringa dom kostar ju 10 kr i minuten så det är alldeles för dyrt när det är en kö på minst 10 minuter också...

Villket som så skal jag kolla på tv nu, natti natti!

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Haha, nämen Julia då. Nu går du och lägger dej :D Konstigt att hon är så pigg. Hon är ju endå så pass liten än.

2009-10-08 @ 09:02:12
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0