Jag kör en liten "detta innlägg har ingen rubrik" i dag!

Tjolahopp!

Några som undrade om Hawkar har varit bortrest, ne det har han inte. Eller det beror på hur man ser det så klart. Jag och Julia har vairt hemma hoss min syster i ca 1 väcka, koplat av lite och planerat lite mera med Julias dop, Hawkar ville inte å fick inte följa med för jag tycker att det är bra att vi är lite ifrån varandra, så han har varit hemma.
Men anledningen till att han inte hadde komit på msn kom fram nu, han hadde aldrig fått mina sms eftersom att han hadde bytit kort i mobilen utan att säga till mig innan så jag skrev ju så klart sms till hans andra telefon, smarta han! Men han hadde i alla fall inte kunnat komma inn, i alla fall inte ena dagen eftersom att han och Peter hadde tagit en liten road tripp till någon stad där dom firade Hawkars födelsedag.
Å nej, han sa inget till mig innan eftersom att jag sa till honnom innan vi åkte att han får göra vad han vill nu medans vi är borta! Han kan festa varje dag för min del, men han får ändra sig nu för Julia är nr 1 för mig, för honnom med så han måste läsa sig att visa det.
Nu har han ändrat sig tror jag, i dom 3 dagarna som vi har varit hemma så har allt handlat om oss å så. Hawkar är häller inte så duktig på att säga som 3 orden som alla tjejjer vill höra, nämligen "Jag älskar dig" utan han rent utsagt suger på det!
Så vi pratade om det också, att han måste säga det lite oftare för även om jag vet det så vill man ju höra det också! Så nu säger han det hela tiden, lite jobbigt ijäntligen! Haha!

Men det va inte det jag skulle skriva om! Jag skulle säga att jag har gjort en film enbart för Marwans skuld som jag skulle ladda upp på youtube, men det funkar så klart inte för jag hittar inte mitt minnekort! Så nu laddar jag upp en annan film, men fytusan vad segt det är, ska det vara så? Det står att det är 40 minuter kvar! På en pytteliten filmsnutt! Hmm... Asså den är inte ens ett minut tror jag inte, så liten är den!

Annars har jag tagit ett kort, enbart för Emelie också! Jag tänkte att jag har filmat en sak enbart för Marwan, så Emelie kommer bli avundsjuk så jag var tvungen att göra en sak enbart för henne med, bilder kommer senare för jag måste "märka" den först! Nu vaknar fisen så tjingeling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0