Jag googlar inte hur mycket som hälst!

Ne nu räcker det! Jag orkar inte googla mera! Jag har googlat nu i säkert 40 minuter utan ett enda träff, det har facktiskt aldrig hänt förut! Jag är en googlande människa, om någon har en fråga och jag inte vet svaret är mitt svar alltid, "Vi googlar det!"! Så himla standard, men nu har google svikit och jag har sökt på 3 olika språk och på säkert 10 olika sätt, men icke sa nicke, inget jag fann!

I villket fall som hälst så har Julia fått sina första skor i dag, kostade mig hela 49,50,- på H&M. Dom är sådära håriga ni vet? Sånna som alla 14-tisar hadde för ca 4-6 år sedan? Fattar ni villka jag menar? Jag hadde dock aldrig sånna, var föt cool för det, hihi! I villket fall så såg jag dom i dag på H&M, fast i storlek 14-16, vita pluss att dom hadde en röd roset! Jag kunde inte låta bli, var tvungen att ha dom till henne! Det var mina sissta pengar som rök så nu ska jag ner och fråga pappa om när jag skal få min födelsedags present (som jag vet är pengar) sen ska jag fylla min plonbok änn en gång, undrar om han har dragit hem redan förästen? Kan hända så nu springer jag ner och kollar i alla fall!

Jag skulle i alla fall MMS`a skona till dig Emelie, men tyverr så funka det inte från varken min eller Linn`s telefon! Typiskt va när man behöver och MMS`a för en gångs skuld så funkar det inte!

Nej nu jävlar! Här kommer Michelle också! Hon har fortfarande inte sovnat, hon har legar i sängen sedan kl 20.00 ca! Så hejdå, måste ta skit ungen för nu hör jag hur hon trippar upp för trappan i "smyg"! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det funkar aldrig att skicka mms,jag har försökt flera gånger men dom kommer aldrig fram.. Det enda mmset jag fått är när Julia ler och det var väl helt enkelt meningen att det skulle komma fram, tror nästan att dom väljer ut dom viktigaste =P

2009-10-07 @ 11:27:59
URL: http://dagenmedemelie.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

vad är det du skall googla då? :)



blev nyfiken angående de håriga skorna, hur ser de ut?

2009-10-07 @ 21:42:32
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0