Gamjävlar!

Guuud, jag känner att jag kockar! Aldrig mera säger jag bara, ALDRIG mera! Ta din jävla pizzeria å stoppa upp den någon stans! Jag blir galen!
Änn att vara så fräck, utan mig hadde du inte ens kunnat ha din jävla pizzeria, men det tänker du visst inte på! Fan va sur jag blir! Jävla idioter!

Man ska fan inte lita på någon, inte en skäl! Det finns en enda människa som jag litar på å det är Emelie, hon har fan aldrig svikit mig någonsinn! Å om det är något så är hon i alla fall ärlig nog att berätta hur det ligger till! Att jag ska vara så himla blå-ögd hela jävla tiden! Men nu fan blir det andra bullar! Dom kan dra till hälvette allihoppa!

Kommentarer
Postat av: L.

Dom har god inbakad med extra ananas men för att visa att jag stödjer dig så ska jag stendissa dom i fortsättningen! Har dom gjort dig förbannad så trillade dom långt ner på värdelistan!

Get over it, du förtjänar bara dom bästa! puss!

2009-10-04 @ 19:31:51
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

vadå vad har hänt nu?

2009-10-04 @ 20:05:48
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: jenny, -18 år och gravid ♥

sv: vi är helsyskon men hon har mammas efternamn och jag har pappas :)

2009-10-04 @ 21:35:22
URL: http://ayotechnology.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0