6 på alternativ 1!

Eller ja, 7 med mig! Jag tyckte också att det var jätte tjusigt med blommorna, så nog blir det 1 i alla fall. Det ser också mera ut som ett inbjudningskort. Jag tänkte att jag skickar inn dom å får dom framkallade å skriver själva innbjudan på baksidan av kortet, det blir väll bra?

Jag och Julia tar bussen inn till trondheim i dag. Det skal värkligen bli jätte kul att trätta Linn å så! Pluss att på Måndag så ska vi träffa Malin, Talia, MariLene, Lena å jag tror att MariLenes pojkvänn skulle med också! Dom har jag aldrig träffats förut, å dom har aldrig träffat varandra så det ska bli spännande å ha några mammor som är i min ålder till vänner! Desutome så är Talia 10 dagar yngere änn Julia å Lena är ungefär 14 så det är jätte nära mellan barnen också!
Vi alla tre har pratat på msn sedan ungefär mitten av graviditeten så vi har värkligen varit där för varandra när vi var gravida också! Undrade man något, fråga man varandra å så googla vi ihopp, villket vi fortfarande gör! Vissa saker vet jag, å vissa saker vet dom!
Det känns mycket skönare att fråga någon på sin egen ålder också, att fråga dom som är eldre är jätte jobbigt för då får man 10.000 svar och dom känner sig värkligen så himla bra bara för att man inte vet allt själv! Ne, tack för unga mammor!


Mitt vackra barn!

Upp, upp and away! Bye bye!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0