Tyst och mörkt.

Precis så är det här hemma jusst nu, det ända man hör är flekten från köket och Julia som hostar till ibland uppifrån där hon lallar med pappa. Jag sitter här och gör mäst ingenting, jag skulle ju bara som så många gånger förut, så havnade jag på bloggen, precis som om den är det viktigaste, haha. 
Om ni undrar varför Julia hostar så är det inget farligt, hon har gjort det mera eller mindre sedan den dagen hon kom till världen. På hälsostasjonen sa dom att det är för att hennes luftrör inte är fullt utväklade, det är dom inte hos några bebisar, så det är med andra ord helt normalt.

Kanske jag med ska gå upp å sova? Julia brukar vakna förstår ni om jag inte ligger i samma rum som henne. Det är liksom det nya nu! Det är precis som att hon känner att jag går därifrån och sen gråter hon å undrar vart tusan mamma tog vägen! Så jag måste nog gå upp nu så jag slipper att få henne till att sova en gång till, det är lite krångligt jusst nu förstår ni! Det blev liksom bara värre med tiden, haha. Desto mera hon känner igänn oss desto mera vill hon ligga i våran säng, sova i knät osv.
Hawkar säger alltid "Gud va du är elak! Låt henne komma till våran säng om hon vill det!!" Å mitt svar är alltid "Vill du ha henne i våran säng när hon är 7 också? För precis så gjorde min mamma å jag slutade inte sova mellan dom förens dom gick bort!"

Men nu sutrar hon lite så bäst att skynda sig innan hon vaknar helt! Hej sveis!

Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Kayleen har vart så duktig med att sova i egen säng, tills nu.. Nu skriver hon som tusan när jag lägger henne i sängen. Sen somnar hon och vaknar typ vid 00 tiden av att hon nästan skriker ihjäl sej. Och då känner att jag måste ta upp henne i min säng. Men då blir det nästan ännu värre. Usch.. har inte sovit många timmar i natt på grund av detta.

2009-11-19 @ 08:44:49
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: awara

kano tycker också att jag e elak när jag inte låter Sarkan sova hos oss och försöker att hitta på ursäkter o säga " men låt han sova oss bara i natt, för att han e sjuk" men barn sover bäst i sina sängar har jag läst om.

Om jag låter honom sova i våran säng en natt, ja då är det kämpigt att lägga honom i sin säng nästa natt.

Men Sarkan har varit så duktig att han sover jätte bra i sin säng.

2009-11-19 @ 19:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0