Kollar på bebis kläder och jag tror att jag skrattar tills jag dör!

Har du tänkt att kjöpa bebis/barn kläder till ditt barn eller någon annans? Har denna personen, eller du lite humor? Vill du ha världens bästa sida för detta? Här får man boddyn och annat fint med citat som "I can kikk your babys ass" och "I spent 9 months in the hole" och "F!#K the milk, where`s the wiskey titts?" och "all dady wanted was a blowjob!" å så himla mycket mera! Nu tänker vissa säkert "hur kan man ta på sitt barn något sånnt?" Tänker du så? I sånna fall har du ingen humor! Min lilla söta flicka ska inte ha allt i rosa bara för att hon är en tjej och dom hära kläderna skulle jag värkligen kunna använda! As coola!
http://www.tshirthell.com/babyhell.shtml förästen kallas det också ironi! För jag har inga bröst med whiskay i, men däremot tror jag lätt att mitt barn kan kikk your babys ass!

Updatering!
Om du är under 18, kolla med dina föräldrar att det är ok, alla bilder i galleriet är inte något människor under 18 borde se! Håll er till dom coola trycken i stället=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0