"Vem har spilt i soffan?"

I går natt sov jag en timma, värkar som att det blir det samma i natt med. Jag bara vrider och vänder på mig och klagar på värmen! Så i dag på dagen var det 29 grader ute, om det var i solen eller skuggan vet jag inte, men varmt vet jag att det var! Jag trodde att jag skulle dö där ett tag asså! Det var så varmt att Hawkar tyckte att det var för varmt, det har aldrig hänt förut!
I dag, mellan allt klagande på värmen så sovnade Hawkar på solvet och jag i soffan eftersom att jag har inte en changs att ligga på golvet längere... Så vaknar jag efter ca 1 timma och känner att jag är helt blöt, jag tror så klart att Hawkar har hällt vatten på mig för att vara "rolig" så jag blir förbannad. Så kollar jag bort på honnom där han ligger på golvet och jag ser att han fortfarande sover, då fattar jag att "vattnet" är svett! Sjukt äckligt! Jag låg till och med (nästan helt) naken! När jag sätter mig upp så är soffan blöt, asså inte lite fuktig sådära men genom våt!
Jag visste att man blir varmare av att vara gravid, men så varm som detta kunde jag bara drömma om! Det är varmt och tungt och jag tycker jätte synd om mig själv och hoppats på att det inte blir lika varmt som det var i dag under rästen av graviditeten. I morgon ska det visst "bara" bli 24 grader enligt vädret, tack!

Snacka om att man märker den globala uppvärmningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0