Vatten i kroppen...

Inte nog med att man ska vara tjock för att man är gravid, men så ska man få massa vatten i kroppen också! Mina fötter är helt svulna och ingenting som jag har provat hjälper, har du något tips? Mina fötter är till vanligt det ända som är smala på hela min kropp, nu ser det ut som att jag har två bollar som fötter och fingrerna, ja vad ska jag säga!? Jag kan inte ens ha på mig min förlovningsring längere för att då får jag inget blod ut i fingertopparna så hela handen sovnar!

Kom gärna med lite tips, för jag har ingen aning om vad jag ska göra! GAAH!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!



Vill du bli Julismånadsblogg? Klicka då in på min blogg och läs mer om tävlingen, jag lottar ut de 10 snyggaste bloggarna, sedan får läsarna avgöra vem den lycklige vinnaren är som får bli länkad en månad på min blogg. Lycka till.



MVH Johanna

2009-07-01 @ 00:01:18
URL: http://jjhanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0