Synd att jag ens bryr mig!

Jag skulle önska att jag bara inte kunde bry mig om allt det dumma som kommer ur din mun! Jag skulle önska att jag kunde svara tillbaka. Man frågar om en liten sak, en så liten sak och det är svaret jag får? Men tack, nu vet jag. Nu vet jag att jag behöver inte dig i mitt liv! Inte ens lite! Att du fortfarande ska ha mig till att välja fattar jag inte, förstår du ingenting? Fattar du inte att jag älskar han och att han facktiskt är pappan till mitt barn? Menar du att jag ska vara ensam för att du ens ska kunna hjälpa mig?
Far till ett varmare ställe! Hon sa "Men det är klart att han hjälper dig, så hjärt lös är han väll inte?" Tänk att vi hadde så fel va? Men jag behöver inte dig i mitt liv, men kom inte om ett tag när du har ångrat dig! Man kan inte ångra sig hur många gånger som hälst! Jag och Hawkar har många människor som älskar oss för dom vi är! Jag frågade dig eftersom att dom som värkligen alltid finns där för oss var i Grekland, men nog fan kan jag vänta 2 väckor!

Det som jag värkligen inte kan fatta är att du inte skäms?! "Kasta ut han så hjälper jag dig!" För det första så kan jag inte kasta ut han, han har lika mycket rätt att vara i denna lägenhet som jag, vi hyr den tillsammans!
Jag vet att om det skulle bli så att jag å Hawkar skulle göra slut så har ni alla massa saker att säga om han, att han inte finns där för mig/oss och att han är en skit som bara drog osv, Hawkar vill inte dra och han kommer inte dra! Inte så länge allt går så som det gör nu!
Tänker du inte på att om jag skulle kasta ut Hawkar så blir jag helt ensam med ansvaret över ett litet barn om en månad? Men det tänker väll inte du på? Roligt att du tror att jag inte har något annat val också! Vi har massa människor som älskar oss och stöttar oss, skulle kunna ramsa upp säkert 10 personer som lätt skulle hjälpa oss utan att ens tänka på saken, vi behöver inte dig, tack för att du hjälpte mig att innse det=) Tack!

Kommentarer
Postat av: Linda

10 pers? psst, jag vet fler folk!

För du är så jäla underbar att du behöver inte sånt skit! Du är så jävla stark Hege så du kan fan klara allt, de bara vet jag! =) puss!

2009-06-26 @ 23:45:28
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/
Postat av: Emelie

gumman skit i han nu! han har visat så många gånger att han bara är en stor jävla bajshög och han inte är värd en sån underbar dotter som du och inte ett sånt underbart barnbarn som bebben är.. Du vet att du klarar dig utan honom, för det har du alltid gjort! <3

2009-06-27 @ 00:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0