Stackars farmor!

Farmor fyller 87 år i dag, och så ligger hon på sjukhus=( Stackars henne! Hon ligger där och läkarna vet inte ens vad det är, men hon har i alla fall fel på hjärtat pluss att dom tror att hon har vätska i lungerna och som om det inte vore nog så har hon alldeles för högt blod tryck, jag hoppats bara att allt kommer ordna sig med henne! Jag tycker ju så himmla synd om henne, hon fyller ju år också!

Efter jag hadde varit på sjukan till farmor så åkte jag med min syster och hennes kussin hem till min kusse, det var kul! Jag var där ett bra tag innan jag åkte hem ungefär i 20 tiden och var inte hemma förens 22.30 kanske, så är det när man har en kussin som bor på landet=P
När jag kom hem så satte jag inn massa av Hawkars bilder av hans familj i ramer, jag har kommit på att vi ska hänga upp massa bilder på en vägg som vi har här hemma så att Jr kommer veta vart hon kommer ifrån! Alla hennes far och mor bröder och systrar, farmor å farfar, mormor, å morfar ska vara där så att hon vet, hon ska veta, jag vill att hon ska veta=)

Jusst nu sitter jag och kollar på Hanna Montana facktisk, ganska patetiskt men roligt! Nu ska jag göra något annat, kanske hoppa i säng?=P
Natti natti!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0