Snabbare änn vinden!

Tänkte jag slänga iväg en liten blogg! Fort ska det gå!

Vi ska äta lasagn i dag, eftersom att jag läste Elins blogg och hon åt det i går och jag är inte som Adam, jag faller för grupp tryck så nu jävlar! Hawkar är ute och kjöper en kjöttfäs, jag sa inte att han skulle kjöpa bröd, undrar om han är så dugtig att han gör det i alla fall?
Nu kommer det en liten geting inn här också och är allmänt irriterandes och surrar som bara den vid mitt öra, och jag som är alergisk! Hur ska nu detta gå?

Min faster AB(Lotsaspappas syster) ringde här om dagen och sa att hon har massa kläder som vi ska få, så dom måste vi åka och hämta snart tycker jag eftersom att hon är så snäll att hon ger oss det, kanske i morgon?
Det skulle visst vara täcke och kudde där till spjälsängar också och det vill man alltid ha, eftersom att sånna saker kommer nog gå åt tror jag! Annars var det massa kläder, dock inte från dom små storlekarna sa hon men det gör inget! Vi kan ju ha tills hon blir större, för det lär hon bli en dag också=)
Hawkar tycker att det blir mera och mera konstigt att tänka på att jag har en bebis i magen, eftersom att han har sett biler (på nätet) över hur stor hon är nu så är han helt fasinerad och tar fram måttbandet, mäter upp och slänger ur sig "Inte konstigt att det ser ut som att du ska spricka! Tacka faen för att det inte är två, fatta va stor du hadde varit i sånna fall!"
Lite rolig, det är han i bland min älskling!

Annars så har min kussin varit här och sovit över i två dagar nu, så det har inte blivit någon blogg, har inte orkat! Har haft nog med att ha henne här=) Jusst nu är det rea på barnas hus i Norge, är det de i Sverige med? Dom har i alla fall jätte rea på bilbarnsstolar och barnvagnar, barnvagn är jag inte så orolig för men bilbarnstolen=P Kanske ska smälla till nu? Det lär ju inte bli billigare i alla fall!
Min moster och morbror är i Malaisia(Finns det något som heter det? För i sånna fall är dom där) med jobben så det var därför min kussin sov här, det kan ju inte vara så kul att vara ensam hemma i ett stort hus när man är 16 trots allt, jag har sovit hos henne också, men det kan hon bara glömma att händer igän=P Inte med denna rygg inte, i sånna fall sover jag i källaren!
Men nu var det inte det jag skulle säga, jag skulle säga att om det fortfarande är rea på barnas hus när dom kommer hem så kanske dom vill slå till då? Dom har ju sagt att dom ska kjöpa barnvagnen, fast jag vill ju så klart välja! För fin ska den vara, och brun. Eventuellt sand färgad (sånn fin sand som dom har på stranden i typ mexico ja, inte som våran sand!)

Men jag skulle som sagt vara snabbare änn vinden, och det tycker jag inte att jag har lyckats med!
Men nu drar jag! Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0