Ne nu blir jag väll ändå förbannad!

Va arg jag blir nu! Jag som hadde skrivit ett helt innlägg, sen så hadde jag gjort en liten fel så jag skulle göra om det, men neee då då försvann allt! Jag hadde i alla fall typ srivigt så hära=)

Jag är fortfarande hemma hoss min kussin och om jag ska vara helt ärlig så har jag ganska så tråkigt! När vi var 16 år och det var ett hus utan föräldrar så söp vi oss fulla som tusan och var allmänt 14tisar! Men ine dessa 16 åringar inte! Jag har inte ens sett en øl, är det för att jag är här, eller dricker dom bara inte? 
Såhär kul har jag,

  

(Ser du va kul jag har?)

Dom värkar i alla fall ha jätte kul, utan alkohol! Alla har typ allsong i vardagsrummet efter radion sammtidigt som 2 killar står och spelar intendo wee! Go dagens 16 åringar! Att dricka alkohol är o coolt, pluss att deras kroppar är inte allts redo för det, det är en annleding till att det är 18 års gräns på alkohol! 
Men den enda anledninge till att jag inte har kul är att jag är jätte hungrig, men jag vill inte äta eftersom at dom sitter i vardagsrummet och jag i köket. Men hemma här så är det öppen lösning så man ser köket från vardagsrummet! Jag som alltid har tyckt att det var fint, lust och luftigt så och inte minst blir det så mycket större! Men när man vill äta och det är folk här så är det inge kul alls, men man kan ju inte alltid få som man vill, ellehur?=)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Respekt till pernille säger jag bara, inget supande där inte, din moster kan vara stolt :P

2009-06-08 @ 14:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0