IKEA och salg av bil!

Det är jusst vad som händer i dag, eller ialla fall vad jag vet=) Om Hawkar inte tänker följa med till IKEA så kommer jag gå själv, nu har han sagt i flera dagar att vi ska åka dit fortfarande har inte jag sett IKEA! Så om han inte följer med så går jag själv i dag! För det är inte så långt till IKEA härifrån, vad kan det vara Emelie? Typ 30 minuter med denna mage, om man är av normal storlek så kanske 15-20?

Vi ska i alla fall sälja bilen i dag, eller jag tror i alla fall det! Det ringde en tant på Lördagen (tror jag att det var) som va jätte intreserad och hon sa att hon vill ha bilen utan att diskutera prisen osv, så om vi har tur går den för 16.000 i dag så kan vi köpa våran efterlänktade combi bil! Vi har "bygg upp" oss för att få råd med en så bra combi bil som möjligt, så nu har vi kjöpt och solgt bilar i ungefär 4 månader! Och nu ligger vi på 16.000 (vi började på 2.500) så om vi säljer den för i alla fall 15.000 så är jag jätte nöjd, Hawkar med!

Men det kommer nog sluta med att jag i alla fall säger såhär till Hawkar "Nu går jag till IKEA, ska du med eller?" Och han kommer säga "GÅ?" Sedan kommer jag säga "Jag undrar vem det är som är gravid?" Sen kommer han gå med mig i alla fall=) Jag tycker att det är onödigt att ta bilen för en sånn liten bit, visst?

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, för dig tar det nog till och med 40-50 minuter som du vankar fram nu förtiden =P första gången vi var där tog det nog inte mer än en kvart att gå, det är ju super nära, din lyckost! =P Saknar dig massa gumman! <3

2009-06-16 @ 15:48:39
Postat av: Linda

TAck så jättemycket :D <3

Nu ska jag bara klara uppkörningen, emelie säger att jag klarar det men det säger hon nog bara för att inte göra mig lessen haha!

Vi hade det jätte bra på Kolmården :)

Vad ska ni köpe för kombi?:D

puss och kram!

2009-06-16 @ 18:44:48
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Hehe, ja vi tycker det är alldeles lagom. Kanske blir trångt sen när lillen också vill börja sova där om han får mardrömmar :P



Jag älskar IKEA, hade jag haft bil eller bott närmare hade jag nog varit där lite för ofta.

2009-06-16 @ 19:20:26
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Haha jasså. TV är ju riktigt patetiskt nu för tiden :P Inte ofta som de sänder någonting vettigt :P

Haha, jag kan till och med vissa gånger tycka att min man ligger lite långt ifrån mig :P Fast vissa gånger(som när man var höggravid)så kunde det kännas lite trångt när man inte kunde ligga exakt som man ville.

2009-06-16 @ 22:37:50
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart jag ska komma till Norge och dricka URGE me dig fast att det låter som ett läte man gör när nått är mindre gott haha ;D

2009-06-17 @ 18:40:07
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0