Hungrig som en varg, eller?

Ja är jag värkligen så hungrig? Jag är alltid hungrig nu för tiden och när jag äter så kan jag knappt äta innan jag blir jätte mätt! Nu ska jag äta kykling och pomfrits, dom pommesen har luggit brevid en påse med jordgubbar (frysta) i frysen så när man luktar på pommsen så luktar det jorgubbar, inte sånna friska goda utan det luktar värkligen frysta, snusk!
Hoppats att dom inte smakar så för i sånna fall måste jag koka ris och det orkar jag inte! Jag är inte allts bra på det och det är värkligen inte allts min grejj!

Nu vet jag varför jag har svettats hela dagen förästen, fönstret har inte varit öppet! Inte konstigt att jag har svettats!

Jag har förästen kjöpt nya bodys, jag har inte lagt ut några bilder av några kläder allts har jag kommit på så dom kan ni väll få se då=P

   

Klicka för större format. Sen vill jag bara säga att jag orkar inte leta efter sladden till kameran så därför blev det cam bilder=)

Men nu måste jag steka kykling=) Tjohei!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0