Grattis!

Grattis till alla som jag känner, och alla som jag inte känner som har tagit studenten! 

Grattis Jonas Kjällström!!! 
Grattis Alexandra Astfeldt!!! 
Grattis Sofia Zetterlund!!!

Nu är det bara att börja vuksenlivet! En sommar med supande, en höst med resande för att så komma hem och kolla konton och se att den är alldeles tom och du har längere ingen ursäkt för att inte skaffa et jobb! Ingen "Snälla mamma/pappa!" nu längere inte! Ut och kolla jobb innan alla bra försvinner! Det är min mening i alla fall, och om ni ska inn på högskolan så lycka till=) Grattis i alla fall! Alla som jag känner/vet om som inte står speciellt i denna blogg också, GRATTIIIIS!
Grattis till alla som jag inte känner också så klart! GRATTIS SVERIGE, nu har dom flästa 90or tagit studenten!

Och till en flicka jag känner som skulle ha varit student i år och som sa "Jag är lite besviken, det kunde ha varit min tur!" Du vet vem du är elle hur? Jag vill i alla fall inte skriva namn eftersoma att du kanske inte tycker att det är ok! Men du har bara 364 dagar kvar, det kommer gå fort med en liten 3 åring som håller dig igång! En dag blir det din tur å då jävlar smäller det!=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

och grattis till Emelie som tog studenten för ett år sen =P

2009-06-08 @ 08:44:09
Postat av: Emelie

Jag saknar dig!! =(

2009-06-08 @ 14:52:58
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Okej :)



Hennes pappa kommer ifrån Nigeria. Och ja, vi har väl lite kontakt då och då. Via mail och sådär. Men han har sårat mej otroligt mycket. Så jag försöker att glömma honom. Men det är svårt. Så svårt. Och det gör så ont i mej.. buhu :( Men men det finns flera män i värld. :) När kommer er lilla Julia`?

2009-06-08 @ 16:42:25
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: elin

tack för din omtanke gumman!!

2009-06-09 @ 20:38:22
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0