Fint väder!

I dag är det inte för varmt, och inte för kallt heller alldeles underbart! I går var det alldeles för varmt och man svettades hela tiden och det var inte ett dugg skönt ute, det var alldeles för varmt. Men i dag så rinner det i alla fall inte av mig och det är skönt, jag tycker att det är bättre så som det är nu!
Jusst nu sitter jag och väntar på att Marthine ska komma sen ska vi nog gå ut, kjöpa en melon kanske? Och gå till parken eller kanske stranden, vi får se. Men ut ska vi i alla fall för i dag vill jag inte sitta inne inte=) I går ville jag själv sitta inne för att det var så varmt ute, men i dag är det lagom och därför ska jag i alla fall ut i dag!

Ne, nu ska jag kolla vad jag ska ha på mig för det är inte bara att slänga på dig något när 90% av alla ens kläder är för små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0