En dotter som jobbar som prostetuerad.

Obs, detta innlägg inneholder ord och saker som alla inte borde höra, är du över 18? Läs iväg, om inte tänk dig om! Är du under 16 så vänd om=)

Det är väll inget som någon strävar efter tänker man, visst?
Jag blev helt chokad när jag kollade på The Tyra Banks Show här om dagen där en pappa facktiskt hjälper sin dotter att jobba som en prostetuerad! Eller ja asså inte så att hon gick på gatan, men han fick henne till att börja jobba i porr industrin! Han vaxade henne til och med innan film innspelningar, ja ni läste rätt och JA det är INTE benen han vaxade! Jag blev helt chokad! Hur kan man hjälpa sin dotter att jobba som en hora? Inte bara det men hon grät och sa att hon inte ville och han peppade henne och sa saker som "tänk på pengarna!"
Man kan ju finnas där för sina barn, men skulle det någonsinn bli så (Gud förbjude!!!) att min dotter väljer den vägen så skulle jag i alla fall inte vaxa hennes ..... och pusha henne till att göra det även fast hon gråter och säger att hon inte vill! Då hadde jag snarare sagt "Bra gumman, kom vi drar!!" och jag hadde tagit henne i handen å sprungit fort som fan!
Inte bara det men om hon skulle välja det skulle jag nog ta med henne till en stuga mitt ute i skogen å prata vett i henne, jag skulle i alla fall aldrig någonsinn hjälpa henne med den jobben.

Hur kan man som pappa som har varit där från den dagen hon blev till, 9 månader i magen, flera timmar med fötsel och massa år där hon var ens lilla ängel bara helt plötsligt hjälpa sin dotter at bli en hora? Det var till och med han som sa att det var en bra ide för att det var ju så mycke pengar i den industrin!
Ursäckta? Det är mycket pengar om man jobbar som advokat också, pluss att massa snuskiga gubbar behover inte kolla på dig naken och sitta och runka! Inte bara det, men jag skulle heldre ha en dotter som gick på sosialen änn en dotter som jobbade som hora, jag skulle häldre ha en dotter som va uteliggare änn en dotter som va hora!

Hon hadde i alla fall slutat (fast hennes pappa sa att hon inte borde göra det) att jobba som det och tagit sig i kragen, kommit inn på skola och så börjat jobba. Inte bara det men hon hadde gift sig också och hittat lyckan! Å där sitter pappan i soffan och försvarar sina handlingar! Hur kan man ens försvara att man har hjälpt sin dotter med något sånnt? Skäms han inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0