Barnmorskan!

Nu ska jag straks gå till bussen och åka till barnmorskan. Jag skulle ijäntligen gå dit, men tji fick jag när jag vaknade så öser det ner, villket väder vi har va? Jag har fortfarande den samma barnmoskan som jag inte allts tycker om, undrar om hon kommer säga något i dag som gör mig irriterad, förbannad eller ledsen? Jag kan inte förstå varför jag inte bara ber om att få byta ut henne? Hon hittar på egna saker och skriver saker på mitt papper som jag inte ens har sagt, hon bara hittar på! Jag ville ju spara det pappret, men jag vill inte ha 100 negativa PÅHITTADE saker på det, hadde det varit sannt så hadde det varit en annan sak...
Nee nu måste jag leta efter min iPod och hörlurarna innan jag åker=) Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0