Vill ni kanske se?=)

Jag tänkte att ni kanske vill se huset som jag pratar då mycket om?=) Nu kommer det i alla fall=)




Detta är huset om man kollar från vägen, eller ja det har i alla fall sett ut så. Nu är det nymålat (men i samma färg) och så tror jag om jag inte minns helt fel att det är lagt nytt tak också. Så det ser inte ut precis så hära längere, utan det är mycket finare=)



Jag tror att han har tagit bilderna med sin mobil telefon eftersom att dom är så små. Men såhär ser i alla fall vardagsrummet ut, dock större. Han står nog ungefär på mitten av vardagsrummet när han tar bilen=)



"Matplattsen" Här ska man alltså äta. Om vi får så kommer vi dock måla väggarna här eftersom att vi inte helt älskar träfärgat! Lite för mycket 70-80 tals för våran del=) Den inngången som ni ser längst ner i bilden till höger leder ut i hallen där trappen upp är. Den andra leder ut till köket, ni kanske ser kylen som står där?=)



Det är inte så mycke bilder, men det var dom som låg på nätet, vi har varit och kollat och det är sjukt fint och vi är helt kära! I alla fall med tanke på att det är ett helt hus och Hawkar kan skruva med sina bilar ute i garagen som han så gärna vill! Inte bara för att han vill det men hans kompisar som kommer med bilar betalar han också pengar för det han gör och om dom inte gör det så är det tjänster och gentjänster. Som en av hans kompis har frisörsalong, gissa vem som skall dit en dag?=) Å en annan kompis har resturang, gratis är gott! Även fast det inte är gratis eftersom att Hawkar alltid hjälper dom, men som sagt tjänster och gentjänster=)

Men här om dagen kom en kille med sin bil som hadde rust problem som han ville fixa och Hawkar putsar och lackerar och har jätte kul eftersom att han tycker ju att det är kul också! Å så fick han och hans kompis 400,- var=) så det var helt värt det eftersom att han gubben betalade färgen och spackelet och allt också! Så det var 400.- rakt i fickan=)

Men nu ska jag spela poker=P En ny grejj som jag tycker är jätte roligt! Fast det är bara på lotsas med "plast" pengar på facebook=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0