Viasat skit!

*Buhu*

Skriver i ren ilska! Gud vad jag är arg! Vi hadde kjöpt parabol, å han mannen i affären sa att allt var i paketet, kortet också! "Jag har blivit luuuuraaaaad, åhååå(8)" säger jag bara! Det var inte allts något kort där i! Sen så ringer jag för att i alla fall få sendningar till NRK1 (ettan) så att jag kan kolla om skiten funkar, ne men då har dom slutat med det! Så i dag var jag så himla arg, så vi åkte inn till Elkjøp för att fiksa allt å kosta vad det kosta ville för parabol helvettet måste ju funka! Jag vill ha tv så att man kan kolla om man vill! För GUD va tråkigt det är när man inte kan kolla, då vill man ju kolla hela tiden.
Men i alla fall. När jag kommer inn i affären så jobbar så klart inte mannen som hadde lurat i mig båda det ena och det andra, så vi fick prata med en annan mann i stället. Å jag kan ju inte vara arg på han heller för han kan faktiskt inte rå för det som hadde hänt! Men han hjälpte oss gladeligen med att fiksa en som ska komma och fiksa parabolen, men viasat har visst många kunder jusst nu så det kommer ta upp till 7 dagar innan dom ringer mig, å så upp til 14 dagar innan dom kommer och koplar till bajset! Är det ett skämt eller? Jag kan fortfarande inte skälla på han stackaren som står och vill hjälpa oss för det är ju viasat som är bajs då! Så nu får vi se hur länge vi är utan tv, för som han i affären sa så om alla gör sin jobb så ska vi nog bli uppringda i morgon eller på Måndag. Min dag har varit allmänn kass, kommer tillbaka till det i nästa innlägg.


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

men what a fuck :O:O

2009-07-24 @ 09:52:59
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0