Vi fick den inte...

Ville bara säga att vi fick inte lägenheten också... Tusan! Jag ville värkligen ha den! Jag har kollat runt lite mera och jag har hittat en till som är helt perfeckt! Precis brevid min kompis också, som för övrigt har två barn, en pojke och en flicka! En pojke på 2 och en flicka som är ungefär 4-5 månader=)
Så om vi får den så är det ok att vi inte fick den andra, om vi inte får den häller så tänker jag börja gråta! Vi måste hitta något innan 1 Augusti ju, helst innan det också! Om vi inte hittar något så får vi söka på komunala lägenheter, det är inte lika kul för då måste man bo i höghus... Det vill inte jag. Uppvuksen på landet och alltid en lantis! Det är jag det!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Neeej. tråkigt! men förhoppningsvis hittar ni någon annan! Vart bor ni nu,? Hos föräldrar eller? Bor du i Norge eller Sverige? Har aldrig riktigt förstått vart du bor. hahah!

2009-07-02 @ 16:04:39
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0