Väntar på Hawkar!

Hawkar är inte så ducktig med tiden, han kan så klart klockan å så man han är inte så ducktig med själva tiden! För ungefär 2 timmar sedan säger han "Jag åker hem till Alan i ett par minuter, ok?" Och jag som står å diskar naken säger så klart att han bara kan gå för jag orkar i alla fall inte följa med honnom med min stora mage! Pluss att jag tycker om Alan, han är snäll! Pluss att han är vuksen och inte som Hawkars andra kompisar! Han är kanske 28-30 år och är ijäntligen Hawkars pappas kompis=)
Men dom är i alla fall vänner och Alan tycker om mig och jag tycker om honnom! Men i alla fall... Han sa ett par minuter och nu har det gått 2 timmar=P Han kan inte det där med att holla tiden så bra asså! Men nu är han på väg hem och han ringde och sa "klä på dig käder gumman, vi ska ut!" jag vet inte vart vi ska men de visar sig=)

Nu kom jag på, hur tusan visste han att jag inte hadde kläder på mig?=O Han typ har spionerat, jag lovar!=P

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Jag har också jätte svårt med tider. Kommer alltid sent. Spelar ingen roll vart jag ska. :(

2009-07-05 @ 14:56:09
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0